LIVRARE ȘI RETUR - Lure
Cos 0

LIVRARE ȘI RETUR

LIVRARE ȘI RETUR
Produsele noastre sunt livrate la adresa indicată de dumneavoastră, oriunde în lume.
-livrarea se va face la adresa indicată de către client.
-livrarea se realizează prin firma de transport Fan Courier sau Cargus, pentru comenzile plasate din țară, sau prin poșta Română, pentru comenzile plasate din afara țării.
-produsele se vor livra în ambalajul original lurestudio.ro . Daca observati nereguli în privința aspectului coletului primit la livrare, vă rugăm să ne contactați imediat la adresa contact@lurestudio.ro.

Tarife de livrare
Costul de livrare în Romania, a comenzilor plasate pe site-ul www.lurestudio.ro, prin firma de transport CARGUS sau Fan Courier este de 15 de lei. Pentru livrare în spațiul comunitar și extracomunitar, costul estimativ este de 90 de lei (apoximativ 20 euro).

Termenul de livrare
Termenul de livrare este de 7 zile lucrătoare de la data plasării comenzii pe www.lurestudio.ro. Pentru produsele la comanda sau care nu sunt pe stoc, poate dura pana la 10-14 zile.

Condiții de returnare
Conform Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor, Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 3 zile calendaristice de la primirea produsului.

Produsele realizate prin comandă personalizată nu se pot returna. De asemenea, produsele ridicate de la sediul nostru, conform legii nr.51 din 21 Ianuarie 2003, nu se consideră comerț la distanță și, prin urmare, nu pot fi returnate.

Termenii de returnare
-solicitarea de returnare se face prin e-mail (contact@lurestudio.ro) sau telefonic (0727.413.924) în primele 3 zile de la primirea comenzii.
-produsele pot fi returnate doar dacă nu prezintă deteriorări cauzate de utilizare, dacă sunt însoțite de ambalajul original, precum și de documentele primite în cutie.
-accesoriile vor fi returnate în ambalajul original, fără defecte. Nu vor fi acceptate la retur accesorii cu urme de uzură.
-costul pentru returnarea produselor este suportat de către dumneavoastră. Odată primit coletul cu produsele returnate, www.lurestudio.ro se obligă să returneze prin transfer bancar contravaloarea produselor în maximum 14 zile lucrătoare de la data primirii returului.

!!!NOTA: Nu se accepta retururile pentru produse achizitionate cu discount.

RETURURI

Produsele confectionate la comanda nu se pot returna, se poate face schimb de masura.
Totusi, avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele achizitionate de pe site-ul nostru, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.
NOTA: Nu se accepta retururile pentru produse achizitionate cu discount.
NOTA: Nu se accepta retururile pentru produse castigate ca premii in campanii.

Defecte fabricatie

Satisfactia fiecarui client reprezinta o responsabilitate prioritara pentru noi si de aceea investim toate resursele pentru a-ti oferi cea mai buna calitate atunci cand achizitionezi unul dintre produsele expuse pe site-ul nostru. Te asiguram ca toate produsele sunt verificate, inainte de livrare, astfel incat sa raspunda celor mai exigente proceduri de calitate si conformitate.
Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie te rugam sa ne anunti imediat si implicit se returnezi produsele. In aceasta situatie poti opta fie pentru inlocuirea produselor, fie pentru restituirea contravalorii produselor.
Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricatie dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Defectele de fabricatie se refera produsele primite cu defecte: toc rupt / dezlipit, talpa rupta / dezlipita, piele rupta / taiata / crapata / patata, produs descusut. Defectele de fabricatie nu se refera la particularitati ale pieilor naturale: nervuri, mici diferente de culoare, semne caracteristice si neregularitati, tocmai acest lucru arata autenticitatea si calitatea pieilor din care sunt confectionate produsele / pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra si poate colora usor suprafata cu care vine in contact; acest lucru se intampla la primele purtari, pana produsul dobandeste o patina unica / micile neregularitati si imperfectiuni ale produselor sau ale partilor din produse confectionate manual / pielea cu care este captusita incaltamintea nu a fost tratata chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejarii pielii dvs), si deci exista riscul migrarii culorii / pieile care au fost ceruite si lustruite manual, in acest caz pielea continua sa se “uzeze” in mod natural, escoriatiile de culoare de la suprafaaa pieilor reprezinta un efect intentionat care are loc doar dupa purtare si tocmai acest lucru aduce individualitate produselor.
NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru defecte de fabricatie.

Marime nepotrivita

In cazul in care este prima ta comanda pe www.lurestudio.ro si in cazul in care nu ai probat produsele noastre, produsul de incaltaminte care nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs, si trebuie sesizat in termen de 3 zile de la receptia produsului.
Orice sesizare privind marimea nepotrivita dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).
Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate in cadrul promotiilor / produselor primite cadou.

NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita.

Procedura de returnare
In cazul in care doresti sa returnezi / schimbi un produs trebuie sa ne comunici explicit aceasta intentie, in termen de 3 zile de la receptia produsului, pe email la adresa contact@lurestudio.ro.

Dupa analizarea solicitarii tale, iti vom confirma detaliile solutionarii returului. Avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele vandute pe site ul nostru, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.
Te vom anunta imediat ce returul tau a fost receptionat  si verificat dpdv al conformitatii cu conditiile de returnare. Ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza returul tau numai dupa ce produsele au fost verificate dpdv al conformitatii cu conditiile de returnare de mai jos.
Conditii de returnare
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, fara urme de uzura fizica sau deteriorare. Produsele de incaltaminte trebuie probate pe o suprafata neteda care nu lasa urme.
Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original nedeteriorat, cu sigiliul si etichetele originale nedeteriorate. Atat cutia de pantofi cat si sigiliul si etichetele sunt parte a produsului achizitionat.

Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre tine orice produs care nu indeplineste intocmai si cumulativ toate conditiile de returnare de mai sus.
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de tine.
NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele pierdute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal. Nu acceptam retururi la showroom.
NOTA: Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client pot fi considerate abuz.

Restituirea contravalorii produsului

In cazul in care returul se solutioneaza prin restituirea contravalorii produsului / schimbul cu produse existente pe stoc, urmatoarele taxe nu se vor restitui – taxa de livrare standard sau expres (inclusiv in cazul promotiilor referitoare la taxa de livare), taxele vamale, comisioanele bancare, diferentele de curs valutar in cazul platilor in EUR, alte taxe specifice dupa caz.
In cazul livrarilor internationale in afara UE nu se vor restitui taxele specifice fiecarei destinatii facturate separat de firma de curierat.
Restituirea contravalorii produsului, cu exceptia taxelor care se retin, se va efectua prin card (in cazul platilor efectuate prin card) sau banca (in cazul platilor efectuare cash sau prin banca), in contul / pe cardul de pe care a fost efectuata plata, in termen de de 15 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului.